Youtube, www.youtube.com, youtube muzik, youtube dinle youtub


Gamzeli Yarim ~ 2008 Video Klibi Dinle

Roman Havaları

Puan: 4.3 126 oy
Yorumlar (168)
Işığı Kapa

Açıklama

En Son Cıkan Roman Havalari ..

Etiketler


Yorum Ekle

İsminiz:


Yorumunuz:


Onayla:



* Şarkı hakkında söyleceğiniz sözleri güzel seçiniz. Ençok yüklenecek karakter sayısı 400.

Yorumlar

  1. CENKCENK (1 hafta, 3 gün önce):
    ÇOK GÜZEL BİR ŞARKI TEBRİK EDERİM

  2. ceydaceyda (1 ay, 2 hafta önce):
    güzel yenecegörecey, yakıyor oooooo

  3. beyzabeyza (1 ay, 3 hafta önce):
    mükemellllllllllllllllll. birşarkı bayılıyorum

  4. şekerşeker (2 ay, 2 hafta önce):
    bu müzik çok güzel ve çok beğendimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  5. YARENYAREN (3 ay, 2 hafta önce):
    ADRE DO SANTOS BENDE SENİ SEVİYORUM

  6. diandian (3 ay, 4 hafta önce):
    şarkı süper umarım herkes beğenir belli zaten sanatçı romandır kesin

  7. dilekdilek (4 ay önce):
    ben izmirli olarak bu roman müziğinin hastasıyım süpeeeeeeer ya bu roman

  8. metinmetin (4 ay önce):
    bayılıyom bu romana

  9. özgeözge (4 ay, 2 hafta önce):
    ben roman değilim ama sanki içimde kıpır kıpır yaşayan bir çocuk var ben çocuk değilim 20 yaşındayım harika

  10. özgeözge (4 ay, 2 hafta önce):
    gamzeli yarim tatlı dillim aşkına deli divaneyim cnm birtanem hayatım bnm cnm birtanem hayatım benim aşkına deli divaneyim aşkına deli divaneyim harika harika harika romanlar böyledirler çalgısız yaşayamaz ölürler harika ya muhteşem tek kelimeyle süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  11. özgeözge (4 ay, 2 hafta önce):
    roman havası yaa muhteşem işte tek kelimeyle harika süper başka söylenicek söz bulamıyorum bıravo sizlere romanlara

  12. özgeözge (4 ay, 2 hafta önce):
    ben çok sevdim bu şarkıyı çok güzel haraketli ellerinize sağlık

  13. ramazanramazan (4 ay, 2 hafta önce):
    askmmm esrammmmmmmm seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  14. www.klavyeweb.orgwww.klavyeweb.org (4 ay, 2 hafta önce):
    Google Seo,search engine optimization,seo techniques,google adsense

    The concepts mentioned above are not olmassa for a site ..
    Thank you for this article .. Anyone can inform ..

  15. mervemerve (4 ay, 3 hafta önce):
    açılmıo

  16. burcinburcin (4 ay, 3 hafta önce):
    süper deil manyaksarkı harika

  17. fatimefatime (4 ay, 4 hafta önce):
    bu şarkıyı çookkkkkkkkkk swviyprum tek kelimeyle harka ve SÜper

  18. elifelif (5 ay önce):
    elif cüneyti coooooooooooooooooooooooooooooooookkkk seviyoooooooooooooo askım seni cok seviyorummmmmmmmmm

  19. elifelif (5 ay önce):
    aşkımın tavsiyesiyle dinledim cok begendim tek kelimeyle süperrrr

  20. sedaseda (5 ay, 2 hafta önce):
    süper yha çok gzl plmuş artık roman olarak sadece bu şarkıda pynıcam süper olmuş yha

  21. nesişahnesişah (5 ay, 2 hafta önce):
    süper olmuş cok begendim.ben bu şarkıyı en sevdiğim arkaşlarım olcay bensu ve aleyaya gonderiorum.

  22. bilo memetbilo memet (5 ay, 3 hafta önce):
    en sevdiğim şarkı olduğu için kız arkadaşım ayşenura gönderiyorum bu şarkıyı...ayşenur seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooookkkkkkkkk seviyorum benimle evlenirmisin...

  23. volkanvolkan (5 ay, 3 hafta önce):
    ben bu şarkıyı çooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkk kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kkkkkkkkkkk beğendim.kız arkadaşımlarım eslem sinem ve gizeme armağan ediyorum...

  24. mukaddes hilalmukaddes hilal (5 ay, 3 hafta önce):
    bu şarkıyı çoooooooooook sevdiğimiz için sevdiğimize armağan ediyoruz.

  25. gamzegamze (5 ay, 3 hafta önce):
    çoooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkk kkkkkkkkkkkkkkkk güzel bu şarkıyı çok seviyorummmmmmmmmmmmmmm güzel şarkı bu şarkı sevdiğime gitsin

  26. mukaddesmukaddes (5 ay, 3 hafta önce):
    çooooooooooooooook süper

  27. eceece (5 ay, 3 hafta önce):
    bu şarkı tam benim şarkım çok güzel bir beste olmuş ellerinize ve dudaklarınıza sağlık.

  28. taylanın sevgilisi = betül kaynarcataylanın sevgilisi = betül kaynarca (5 ay, 3 hafta önce):
    abe qrdeşim sarkıyı dinLeyince icimde bir cosqu oLuo heyecanLanıorum yhoooo

  29. neslişnesliş (6 ay önce):
    super olmuş ya cok begendım

  30. cennetcennet (6 ay önce):
    süper yaa

  31. yerenyeren (6 ay önce):
    SİNAN TEKLİFİNİ KABUL EDİYORUM SENİ ÇOK SEVİYORUM BU ŞARKI GÜZEL OLMUŞ

  32. BAROBARO (6 ay, 1 hafta önce):
    ABE ABİCİM ÇOK ŞUGAR OLMUŞ BU DIMBIRTI BEA ÇOK BEĞENMİŞİMDİR YANİ

  33. sinansinan (6 ay, 1 hafta önce):
    BENİMLE EEEEEEEEEEEEEEVLENİRMİSİN YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY YYYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRR REEEEEEEEEEEEEEEEEEN

  34. sinansinan (6 ay, 1 hafta önce):
    YAREN SENİ SEVİYORUM AŞKIM BU ŞARKI ÇOK GÜZEL OLMUŞ YYYYYYYYYYYYYYYYYYAAARRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEE NNNNNNNNNNNNN BENİMLE EVLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENİİİİİİİİİ İİİİİİİİRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMİİİİİİİİİİİİ

  35. gülsengülsen (6 ay, 1 hafta önce):
    bu şarkı çok güzel olmuş

  36. mekansız kulmekansız kul (6 ay, 1 hafta önce):
    cok guzel oda İZMİRLİLERİN FARKI

  37. SİNANSİNAN (6 ay, 1 hafta önce):
    YAREN BU ŞARKI SANA AŞKIM AHMETİ SEVMİYORSUN BİLİYORUM SEN BENİ SEVİYORSUN

  38. SİNANSİNAN (6 ay, 1 hafta önce):
    YAREN SENİ ÇOK SEVİYORUM BENİMLE EVLENİR MİSİN BU ŞARKI İKİMİZE AŞKIM BU ŞARKI GÜZEL

  39. SİNANSİNAN (6 ay, 1 hafta önce):
    YARENİ SEVİYORUM BİRİCİK AŞKIM YAREN SENİ SEVİYORUM

  40. esraesra (6 ay, 1 hafta önce):
    süper bi sarkı yapmmıssın dinledim roman sarkılar arasın en muhtesemi bu tebrik ederim seni abe ..BALIKESİRLİ

  41. özlem güngörözlem güngör (6 ay, 2 hafta önce):
    abe bayıldım bea şarkıya limewireden indirmeye çalışıyorum inmiyo nedense ama olsun ben normalde oynamayı sewen kızım ama gamzeli yarimde acayiip derecede coşuyorum başarılarının devamını dilerim senden başka güshel şarkılarda merakla bekliyorum sayqılaaaar :D:D:D

  42. sinan bozkertsinan bozkert (6 ay, 2 hafta önce):
    harikasın kim tutarseni

  43. ebruebru (6 ay, 3 hafta önce):
    izmirli taylan ne okumuşun şarkıyı amma güzel ya bayıldım çok güzel

  44. feyzafeyza (6 ay, 3 hafta önce):
    çok eyleniyom

  45. harbi rqmanharbi rqman (6 ay, 3 hafta önce):
    abe izmirli taylan tşk edrem sana
    biz seni
    begenerek dinliyoruz abe
    byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy taylan

  46. tayfuntayfun (6 ay, 3 hafta önce):
    gamzel iyarim süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  47. tayfuntayfun (6 ay, 3 hafta önce):
    bu şarkı bir numara arkadaşalr ben bu şarkıya hastayımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  48. mertmert (6 ay, 3 hafta önce):
    yhaaaa süper bi şarkı hastayım gamzeli yarimeeeee....

  49. KRAL TAYFUN VE ANILKRAL TAYFUN VE ANIL (6 ay, 3 hafta önce):
    SÜPERSİN BE GAMZELİ YARİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  50. TAYFUNTAYFUN (6 ay, 3 hafta önce):
    GAMZELİ YARİMİCOK BEGENEREK DİNLİYORUM MÜKEMMEL BİR SARKI GAMZELİ YARİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  51. haluk reishaluk reis (6 ay, 3 hafta önce):
    çok güzel bir parça çok güzel bayıldımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  52. ÖZLEMÖZLEM (6 ay, 3 hafta önce):
    ROMAN HAVASI COK GÜZEL
    OZLEM12355qHOTMAİL.COM
    GAMZELİYAR

  53. fundafunda (6 ay, 3 hafta önce):
    ben roman havalarını çokseverim gamzeli yarim çok güzel bir roman havası

  54. furkanfurkan (6 ay, 4 hafta önce):
    çok güzel roman havası helal

  55. umutumut (6 ay, 4 hafta önce):
    ROMANA HASTAYIM HELLE GEMZELİ YARİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  56. ehli keyiflerehli keyifler (6 ay, 4 hafta önce):
    baba dinledi çok güzel kafamda çok güzel bakalım bu şarkıla keyfimize

  57. gülcangülcan (6 ay, 4 hafta önce):
    çok seviyorum bu şarkıyı

  58. furkanfurkan (6 ay, 4 hafta önce):
    şarkı çok güzel

  59. :dxL:dxL (7 ay önce):
    seviyorum waRmi lannnnnnn

  60. gizemgizem (7 ay önce):
    valla çok çok çok çok çok çok güzel

  61. yovvvvvvvvyovvvvvvvv (7 ay önce):
    ceza yerli plakamı gamzeli yarim mi 2side

  62. aktanaktan (7 ay önce):
    nanwrvan beaaaaaa hade bakem gençlik gültepeden aktan

  63. sametsamet (7 ay önce):
    beni anlamayan GAMZE'li yarim

  64. nurmina35nurmina35 (7 ay önce):
    kıskananlar çatlasınnnn ooooooh ooooooooh.....süper bişiy bu şarkı süper...

  65. buRcubuRcu (7 ay önce):
    $arkı süper yha=)) bayıLdm..wllaa...=)

  66. gamze feryatgamze feryat (7 ay önce):
    bendede gamze var

  67. 5/A5/A (7 ay önce):
    mühteşem 1 şarkı

  68. zilanzilan (7 ay, 1 hafta önce):
    harbi güzzel şarkı valla begenmeyenler begenmesin çünkü begenenler begeniyor bayıldım ben buna

  69. yokyok (7 ay, 1 hafta önce):
    harbi ne kadar güzel bir roman havası yaaaaaa bayıldım ..............................

  70. roman çocuguroman çocugu (7 ay, 1 hafta önce):
    daha neler var bu bişey degıl msn mi ekleyin isteyene roman havası yollarim....!

    esmer_yahyakemalli@hotmail.c om

  71. cüneytcüneyt (7 ay, 1 hafta önce):
    kızlar kopalım yandan sagdan hadı ben yerımde duramıyom mıllet ya sız

  72. gamzegamze (7 ay, 1 hafta önce):
    ABE SUPER BIR ROMAN HAVASIDIR BU

  73. ebruebru (7 ay, 1 hafta önce):
    süper şarkı yaaaaaaaa

  74. mcenbomcenbo (7 ay, 1 hafta önce):
    oh anam be

  75. feratferat (7 ay, 1 hafta önce):
    onnumara bi şarkı güzelinde güzeleli

    gerçekten kızkananlar çatlasın

  76. gültepeli aktangültepeli aktan (7 ay, 2 hafta önce):
    bu parçanın üstüne tek parça var bea oda bu kız sezenden daha güzel dinleyin arkadaşlar

  77. zeytindağlı serserizeytindağlı serseri (7 ay, 2 hafta önce):
    bayıldım çok güzel taylandan allah razı olsun ayde hadi bakam

  78. doğancandoğancan (7 ay, 2 hafta önce):
    bayıldım buna yanıyom diyom fuat abi aydeeeeeeeeeeeee

  79. azizaziz (7 ay, 3 hafta önce):
    bana bu müziğin mp3 lazım ne olur atın bana

  80. yokqqqqqqyokqqqqqq (7 ay, 3 hafta önce):
    çok güzel bi şarkı gamzeli yarimmmm

  81. eskı romaneskı roman (7 ay, 3 hafta önce):
    ey süperrr beya

  82. ismetismet (7 ay, 3 hafta önce):
    çok güzel roman havası çok beyendim

  83. merwemerwe (7 ay, 3 hafta önce):
    cook oynak duyunca yerimde duramıyom

  84. berkayberkay (7 ay, 3 hafta önce):
    varya açılmıyodu ama dinledim çook güzel

  85. KEŞANLI EZİYETKEŞANLI EZİYET (7 ay, 4 hafta önce):
    ÇOK GÜZEL BEYAAAAA DİNLEYİNCE YERİMDE DURAMIYORUM

  86. bir garip romanbir garip roman (7 ay, 4 hafta önce):
    abe cok sugar olmus be

  87. kemalkemal (8 ay önce):
    valla süper olmuş tbrklr

  88. BÜŞRA KIRAYBÜŞRA KIRAY (8 ay önce):
    HARİKA ŞARKI ÇOK HOŞUMA GİDİYOR.AMA TELEVİZYONLARDA ÇIKMIYOR.NİYE?
    ASLINDA ÇIKMASI LAZIM AYIP AYIP ÇOOOOOOKKKKK
    HER ŞARKIYI ÇIKARSINLAR BUNU ÇIKARMASINLAR
    BEN TEKİRDAĞ ÇORLUDAN BÜŞRA KIRAY TÜM AKRABALARIMA SEVGİLER VE SAYGILAR
    ADRES:TEKİRDAĞ İLİ ÇORLU İLÇESİ MİSİNLİ KÖYÜ

  89. muratmurat (8 ay önce):
    süper olmuş kardeşim elerinesalık

  90. yavuzyavuz (8 ay önce):
    çok mazın bi şarkı yaaa

  91. gökhangökhan (8 ay önce):
    helal sana taylan ben gökhan senin şarkılarına coook begeniyorum ben de roman cocugucum

  92. feryatferyat (8 ay önce):
    bana uygun bu şarkı cunku benım gamzelerım var coook guzel bir şarkı

  93. MEHMETMEHMET (8 ay önce):
    HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARİKA

  94. sonersoner (8 ay, 1 hafta önce):
    gerez olmus baba dilinee sglk arzular selaleee zoruna gidenin borusuna gitsin

  95. UGURUGUR (8 ay, 1 hafta önce):
    BUNU VİDEO"LU OLARAK KOYSAYDINIZ DAHA GÜZEL OLURDU AMA BU SADACE YAZI OLARAK KALMIŞ BUNU GÜZELLEŞTIR DAHA COK YORUM ALIRSIN BUNDAN EMIN OL

  96. FSGTFSGT (8 ay, 1 hafta önce):
    fulllll puannnnnnnnnnnnnnn helallllllllllllll olsunnnnnnnnnnnnnn beaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    yeeee
    ye

    y
      e
    ye
    y
    e
    y
    e
    y
    e
    ye
    y
    e
    y
    e
    y e
    y
    e
    ye
    y
    e
    y
    ey
    e
    y
    e
    y
    e
    y
    e

  97. malibuxxxmalibuxxx (8 ay, 1 hafta önce):
    insanın içini kıpır kıpır yapıyor. bende çoook beğendim. roman olasım geldi vallaa....

  98. alemcialemci (8 ay, 1 hafta önce):
    bu şarkı süpppperrrrrr onun için

    çokkkkkkkkkkkkkkk süüüüüüüüppppppppppppperrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrr 400

  99. selimselim (8 ay, 1 hafta önce):
    ben bu şarkıyı çok severim ama şükrü hiç güzel sölemiyor ümmüye ona bin basar
    çok kötü 00000000000000000000000

  100. sheqeRrsheqeRr (8 ay, 1 hafta önce):
    bn şükrü seher den sheqeRr bu şarkıı sonuç a qitsnn oda bnm qibi sheqeRr cnm bnm yhh qlşhh

  101. aslıaslı (8 ay, 1 hafta önce):
    çok güzel çok beğendim tşk ederim çok güzel en beğendiğim roman buuuuuuuuuuu

  102. nesrin 22nesrin 22 (8 ay, 1 hafta önce):
    bai nasıl bi şarkı bu ya süper bizim aile hastası bu şarkını cancan ailesi edirne uzunköprü kıskananlar romanları catlasın

  103. çagla 41çagla 41 (8 ay, 2 hafta önce):
    ya bu sarkı süper bişey yaaaaa.:)

  104. bodrumdan tarıkbodrumdan tarık (8 ay, 3 hafta önce):
    bende izmirliyim ve bu parcaya hastayım abbbbbbiiiiiiiiiii ::::::::::::::::::::))))))))))))))))))))))))9 9

  105. caglarcaglar (8 ay, 4 hafta önce):
    cok guzek olmus teprık ederım...

  106. SERKANSERKAN (9 ay önce):
    BENDE İZMİRLİYİM ÇOK GÜZELLLLLLLLLLLL............................ ............................................. ............................................. .............

  107. melismelis (9 ay önce):
    ben 8 yaşındayım annemle sürekli bu şarkıyı dinliyor ve oynuyoruz süper şarkı

  108. meldamelda (9 ay önce):
    süper şarkı sürekli dinliyorum ağzına sağlık kıskananlar çatlasın

  109. şeyma gülşeyma gül (9 ay, 2 hafta önce):
    süper adamın sahneye çıkıp oynaması geliyo bayılıcam çokkk güzel ya bu şarkıyı herkese tavsiye ederim

  110. gamzegamze (9 ay, 2 hafta önce):
    süper bir şarkı olmuş bnden bitanem olan resulume gelsin seni çok seviyorum

  111. ayçaayça (9 ay, 2 hafta önce):
    seni çok ama çok seviyorum bilalim

  112. ayşeğülayşeğül (9 ay, 2 hafta önce):
    seni çok seviyorum yugşa beni bırakma
    sen benim herşeyim sin

  113. busebuse (9 ay, 2 hafta önce):
    seni her şeyden herkezden çok seviyorum sedatım sen benim herşeyim sin sakın beni bırakma bırakırsan ben ölürüm beni gözü yaşlı bırakma aşkım

  114. busebuse (9 ay, 2 hafta önce):
    bu şarkı canımın içi sedatımma gelsin :}

  115. yunusyunus (9 ay, 2 hafta önce):
    coşturucu şarkı

  116. HİLALHİLAL (9 ay, 2 hafta önce):
    SONERİMMMMMM SENİ ÇOOOOKKKK SEVIYORUMMM CANIMIN İÇİ HAYATIMIN ANLAMI ....... H€RŞEYİM....SENİ HERŞEYDEN HERKEZDEN ÇOK SEVIYORUM.....

  117. son€rimson€rim (9 ay, 2 hafta önce):
    hilal &son€r çok sevdigimmmmmmmmmmmmmm hayatımın anlamına gelsin...şafak 258=) seni sevıyorum.

  118. tuğçetuğçe (9 ay, 2 hafta önce):
    ben böyle güzel şarkı dinlemedim bea

  119. dj.dj. (9 ay, 3 hafta önce):
    mükemmel bi müziiiik yha ama indiremedim

  120. ebrar ışılebrar ışıl (9 ay, 3 hafta önce):
    gzl bır calısma olmus

  121. sedaseda (9 ay, 3 hafta önce):
    romanlar hastayım size abe bnde az romanımdr silivride otuyurm

  122. gamzegamze (9 ay, 3 hafta önce):
    atml lisesinin ticaret bölümünden gamze.ben serhanı çok seviyorum serhan seni unutamıyorum bana geri dön aşkımmm. GAMZE-SERHAN

  123. ahmetahmet (9 ay, 3 hafta önce):
    bu şarkıyı çok seviyorum bu şarkı sevdiğim ezgime gitsin ezgi seni çok seviyorum

  124. gamzegamze (9 ay, 3 hafta önce):
    cok güzel bir parca yaaaaaaaaaaaa programı severek hiç kacırmadan izliyorum

  125. ismailismail (9 ay, 3 hafta önce):
    çok güzel olmuş düğünümüzde bunda oynucaz

  126. onuronur (9 ay, 4 hafta önce):
    taylan gümüşpaladan yazıyorum tüm düğünlerde senin parçaların var süpersin.yugoslawya göçmeni olarak senin parçalarına bayılıyoruz.bizi eğlendirmeye devam et allah nazarlardan saklasın beya.tüm romanlar kardeşimiz baş TACIDIR.

  127. eceece (9 ay, 4 hafta önce):
    taylan sana bayılıyorum ama roman havaların çok güsel yha

  128. müğemüğe (9 ay, 4 hafta önce):
    ÇOKGÜZEL OLMUŞVALLA HAYATIMDA BÖYLEGÜZEL PARÇADİNLEMDEİM

  129. efekentliefekentli (9 ay, 4 hafta önce):
    helal olsun bea sızlere kıskananlar catlasın beaaa

  130. H(a)n(n)aH(a)n(n)a (10 ay önce):
    hgsoç

  131. özlemözlem (10 ay önce):
    süper lan bu şarkı valla duramıyom yerimde

  132. SikiciMelekSikiciMelek (10 ay önce):
    Ben Arnavutum Ama Roman SarkıLarını Sevio NedenSe (:

  133. dilekdilek (10 ay önce):
    slm ben izmir pınarbaşından dilek bu şarkı denizlideki biricik aşkm kenana gelsin kenan seni çok seviyorum aşkmmmmmmmmmmmmmmm

  134. selinselin (10 ay önce):
    bu şarkı biricik aşkıma gelsin seni çooooooooooook seviyorum

  135. ereneren (10 ay önce):
    ama burda olan salak msn sini vermiş(star)

  136. ereneren (10 ay önce):
    çok beğeniyorum bu şarkıyı ama bitane salak msn sini vermiş

  137. sevenseven (10 ay, 1 hafta önce):
    çok güzeldi bu şarkı tüm hayranlarıma gelsin çünkü ben 1 sanatçıyım tebrikler ben yapsam bukadar yapamazdım

  138. kemal-incikemal-inci (10 ay, 1 hafta önce):
    bu şarkı çok güzel tebrikler

  139. gamzegamze (10 ay, 1 hafta önce):
    parça çok güzel adımda gamze bu şarkıyı canımdan çok sevdiğim bitaneme gelsin

  140. nazlınazlı (10 ay, 1 hafta önce):
    gerçekten süper şarkı tebrik ederim romanları çok seviyoruz

  141. dadLu meLeqdadLu meLeq (10 ay, 1 hafta önce):
    bhen bu şarkı çhoq seviyom zaten benimde gamzelerim var bu arada 13 yaşındaki kızlar msn eqliye bilir undaunted_cerengul@windowslive.com yanılş anlaşılmasın

  142. şokomellaaşokomellaa (10 ay, 1 hafta önce):
    bn izmir şükrü seher den saniye şarkı çokk qesell bu şarkı cnmdan çok sewdiqim bnden herşey isteyen erkanıma qelsinn sni sewiyorumm aşkımmmm artı kankilerim sheqeRrR , chatlaq we ecnebiye qelsinn

  143. catlaqq bebek!!catlaqq bebek!! (10 ay, 1 hafta önce):
    SENİ ÇOOK SEFİORUUMMM ASKERDEN GEL ARTIqq NE OLUR ASKIMM KARA GÖZLÜM BU SARKI SANADA GELSN BTANEM XDD ((TESKERE 72))

  144. catlaqq bebek!!catlaqq bebek!! (10 ay, 1 hafta önce):
    selam arkadaslar bn izmirden sevqii bu sarkı bnde çok sewdiğim arkadaslarımm saniye(SANİŞ) ..gülşah(SHEqERR)..eycan(ECNEBİ)..CNMDAN ÇOK SEFİORUM SİZİ ARKİLERİMM HEPİNİZ BNM CANLARIMSINIZZ..AYRICA BU 2.YORUMU YAZANDA BİTANEM YAZDIN YANE SEHER KISS BİTANEMSN HEPİNİZİ MUCKLADIM..KİBB

  145. İREMİREM (10 ay, 1 hafta önce):
    BN İREM DİLEK VE MAİDE KEVSERİN ADINA YORUM YAZMIŞLAR.BN ONLAR ADINA BİRİCİK KEVSERİMDEN VE ESMER GÜLSEMİNDEN ÖZÜR DİLİYORUM.BU ŞARKI KEVSERİME VE GÜLSEMİNE GELSİN..........MUCK XD

  146. sheqeRrR ..sheqeRrR .. (10 ay, 1 hafta önce):
    bhen izmir şükrü seher ergil ticaret ten sheqeRrR şarkı harika bu şarkı 10d deki chatlaqq sanişş ve ecnebi ye qelsin + muhammede isa ya we erkana qelsn başarılarılarının dewamını dilerim mucxladım sizii

  147. İREMİREM (10 ay, 2 hafta önce):
    slm bn izmir altay ticaret öğrencisiyim.sınıfatki kimseyi sevmiyorum.sadece maide ve dileği seviyorumm.dlk bu siteyi keşfettiğin için çok sağol bebeğim..şarkı maideme ve onun manitası sedata gelsinnnn...

  148. cici kızcici kız (10 ay, 2 hafta önce):
    şarkılar mükemmel tebrik ederim başarılanın devamını dilerim

  149. kevserkevser (10 ay, 2 hafta önce):
    altay ticaret meslek lisesinin düz ticaret bölümünden arkadaşlar bana kızıl ötesi derler bu şarkıyı kızıl ötesi olarak çok seviyorum gülsemine gıcık oluyorum semanurdan nefret ediyorum n merveyi boğasım geliyo eylem hocayı hiç sevmiyorum

  150. azraillazraill (10 ay, 2 hafta önce):
    vay beee bn azer muslum dınleyen ınsan olarak bu sarkıya yorum yazmak yazmak zorunda kaldım nıye cunku askım DILEK buraya yazmıs bnde yazayım dedım bn denızlıden KENAN askım senı cok sevıyorum kıb optum

  151. maidemaide (10 ay, 2 hafta önce):
    slm ben izmir doğanlardan maide bu şarkı bana gelsin

  152. tatli caditatli cadi (10 ay, 2 hafta önce):
    bu şarkı biricik serserim sedata gelsin

  153. dilek ve kenandilek ve kenan (10 ay, 2 hafta önce):
    slm biz birbirimizi seven iki çiftiz ben kenanımı çok seviyorum bende dileğimi

  154. iremirem (10 ay, 2 hafta önce):
    slm ben pınarbaşından irem sıradaki şarkı biricik aşkm osmanıma gelsin osman aşkm beni ben seni çok seviyorum karşılık ver sevgime cnm aşkmmmmmmmmmmmmmm

  155. dilberdilber (10 ay, 2 hafta önce):
    slm ben pınarbaşından dilber bu şarkı biricik aşkm leventime gelsin levent ben seni çok seviyoruuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmm aşkm

  156. rabiarabia (10 ay, 2 hafta önce):
    slm ben pınarbaşından rabia gamzeli yarimi biricik aşkm onura kendisi çamdibinde oturuyo ona gelsin seni çoooooooooooooooooooooook seviyorum aşkmmmmmmmmmmmmmm

  157. maidemaide (10 ay, 2 hafta önce):
    slm ben izmir doğanlardan maide gamzeli yarim şarkısı biricik aşkm sedata gelsin sedat seni çok seviyorum aşşşşşşkkkkkkkkkmmmmmmmmmmmmmmmm

  158. dilekdilek (10 ay, 2 hafta önce):
    kenan aşkmmmmmmmm seni çok ama çok seviyorum ben izmir pınarbaşından dilek gamzeli yarim denizlideki kenanıma gelsin aşkm ben seni çooooooooooooooooook seviyorum canımın içi

  159. dilekdilek (10 ay, 2 hafta önce):
    çok güzel söylüyo

  160. ANAKSAMONMANAKSAMONM (10 ay, 3 hafta önce):
    ALLAHHHHHHHH YANDAN OHHHHHHH ÇOK GÜZEL OLMUŞ DÜŞMANLAR PATLASIN KISKANANLAR ÇATLASIN YANDAN AŞKIM SENİ SEVİYORUM GÖKHAN SENİ SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ÖMRÜM BENİM SEN BENİMSİN

  161. anaksamonanaksamon (10 ay, 3 hafta önce):
    çoooooooooooookkkkkkkkkkk güzel olmuş bayılıyom ya inanılmaz bişey harika
    süper ya aşkıma armağan ediyom çünkü onu çok seviyorum İSMİ GÖKHAN KAYSERİLİ AŞKIM BENİM O ONU HİÇ BİŞEYE DEĞİŞMEM

  162. appiahtrappiahtr (10 ay, 3 hafta önce):
    harika bişi manyak bişi:D

  163. ezurumlu gururcanezurumlu gururcan (10 ay, 3 hafta önce):
    ümmiye abla varya ben böyle güzel roman havası görmedim insallah dahada iyi güzel roman havalarınıda bekliyoruz

  164. erdımerdım (10 ay, 3 hafta önce):
    cok guzel olmus aslanlarım
    roman kareslerım

  165. buse-yağmurbuse-yağmur (10 ay, 4 hafta önce):
    çok spr olmuşşş çok eğlencelii daha iyilerini bekliyoz ümmiye ablaaaaa

  166. baranbaran (11 ay önce):
    bu roman çok güze çıkarandan allah razı olsun

  167. ayşeayşe (11 ay önce):
    çok güzel müzik

  168. özgürözgür (11 ay önce):
    abi busarkı babna yazılmıs kanım kaynıyo bıravo be

Sanatçı: Roman Havaları
Video başlığı: Gamzeli Yarim ~ 2008
Kategori: OyunHavalari
Görüntülenme: 39515
Ekleyen: admin